
Service
Hvis du finder en fabrikations- eller materialefejl ved de leverede vindues- og dørelementer, som er dækket af vores garantiordning, forventer vi selvfølgelig at høre fra dig straks efter, at du har opdaget fejlen. Så vil vores servicemand hurtigst muligt sørge for at udbedre denne fejl.
Vi gør dog opmærksom på, at fejlagtig montage kan forårsage funktionsproblemer ved nye vinduer og døre, og hvis dette er tilfældet, vil vores servicemand selvfølgelig gerne hjælpe med at udbedre fejlen, men efterfølgende vil der blive sendt en faktura for forbrugt tid. For at undgå fejl og mangler, der kan opstå pga. fejlagtig montage, henviser vi til vores montagevejledning. Hvis du har spørgsmål til montagen, er du også altid meget velkommen til at ringe til os.
Plastvinduer og -døre er utroligt lette at vedligeholde, se mere om dette under punktet vedligehold. Hvis du dog synes, at dine ældre vinduer og døre trænger til det helt store servicetjek, hvor de kan blive renset med et specialplejemiddel for plastvinduer og -døre og hvor beslag og tætninger kan gennemgås og smøres, kan du bestille vores servicemand til dette. Allerede telefonisk kan vi give dig et prisoverslag, når vi informeres om omfanget af servicetjekket (f.eks. antallet af vinduer og døre) samt om den geografiske placering for serviceopgaven.